Stashbusting januari

Af! voor het einde van de maand!

IMGP1572 IMGP1573

Een 13 meter lange slinger met vlaggetjes.

Veel restjes mee opgenaaid? Niet echt.
Heel uitdagend? Neuh…
Kans op mislukken? Nihil.
Voldoening? Absoluut! Ik heb toch maar mooi de eerste naai uitdaging gehaald.
Geslaagd? Yep, erg feestelijk als hij zo door de living hangt.

Sommige van mijn vrienden gaan eindelijk vinden dat ik vanaf nu met recht en rede mag zeggen dat we de slingers hebben opgehangen voor deze of gene verjaardag.
Voordien was de versiering een gehaakt touw. Een touw dat bij mij thuis altijd werd opgehangen bij verjaardagen en dat ik met mijn broers ooit bij elkaar gehaakt had.
Voor mij was dit altijd dé ‘verjaardagssslinger’, voor mijn vrienden blijft het een stuk touw dat een meewarig hoofdgeschud oplevert.

slechte foto maar je krijgt een idee van de oude verjaardagsslinger

slechte foto maar je krijgt een idee van de oude verjaardagsslinger

en Ok, zo op deze foto is het niet zo héél feestelijk maar ja, nostalgie doet vreemde dingen met mensen…

3 thoughts on “Stashbusting januari

Geef een reactie

