Inspiratie voor de herfst (ook al is de zomer nog niet begonnen)

Prada-Runway-Fashion-Week-Fall-2013

prada

prada-details-autumn-fall-winter-2013-mfw8

Over mijn haat – liefde verhouding met ‘Fashion’ zal ik het nog wel eens hebben maar bij onderstaande fragment op de website van ‘de redactie’ was het liefde!

Mooie stoffen, leder en bont, een fijn ingetogen kleuren palet, leuke silhouetten…
en tegen die tijd (herfst dit najaar), heb ik weer een doorsnee vrouwenfiguur en kan ik weer in een rok of kleedje zonder elastaan, hoezee!
Of ik de tijd ga vinden om bovenstaande inspiratie om te zetten in een homemade garderobe is een andere vraag (met als vermoedelijke antwoord: nope!).

En bij het bekijken van deze modeshow moet ik mij er stilaan bij neer leggen dat mijn smaak niet hip en avant-garde is maar klassiek en (welja) degelijk. En onder degelijk versta ik eigenlijk kwaliteit en handwerk, off course!
Maar dat is dus voor die haat – liefde uiteenzetting, een andere keer…

One thought on “Inspiratie voor de herfst (ook al is de zomer nog niet begonnen)

Geef een reactie

