babydekentje nr. 2

En nu zal ze er wel genoeg hebben🙂
(maar een lekker zacht fleece dekentje mocht toch niet ontbreken in de uitzet…)
IMGP1799

De biais band is gemaakt van een restje stofje uit ‘Julija’ in de Nationalestraat (meer info, zie deze post), de fleece stof is een overschotje van een kamerjas die ik járen geleden maakte voor mijn lief.
Ik ben dus netjes mijn stash aan het verwerken…

IMGP1801

De boord is langs de ene kant met het machien gestikt (links op de foto) en langs de andere kant heb ik hem met de hand genaaid (rechts op de foto) om een zo proper mogelijk resultaat te krijgen. Op deze manier verbeter ik mijn ‘hand’naaien nog wat en aangezien de baby halsstarrig blijft zitten, krijg ik mijn tijd zo ook opgevuld.

2 thoughts on “babydekentje nr. 2

Geef een reactie

