Stashbusting gefaald?

Ik heb stof gekocht…

IMGP1860

en dat was dus niet de bedoeling dit jaar want ik had mij geëngageerd in de stashbusting challenge. Maar ik zou het ook anders kunnen formuleren:

Ik heb gordijnen gekocht. In de koopjeshoek van de Ikea.
Wij hebben helaas geen enkele kamer in huis met maar één raam waar deze gordijnen zouden passen dus ja, in feite heb ik stof gekocht. 2 lappen van 150 cm breed en 244 cm lang (+10 cm als ik ook de bovenkant zou lostornen).

IMGP1861

Ik zag een glimp ervan in de stoffenbak en mijn fantasie herkende meteen een heerlijke zomerjurk. De samenstelling is 56% linnen, 43% katoen en 1 vreemde procent polyester. Het zwarte lijntje is ingeweven.
Benieuwd wanneer het er ooit van zal komen, die jurk.

IMGP1862

Dus ik heb gefaald in mijn voornemen om niets te kopen dit jaar. Alée ja, een beetje toch.

3 thoughts on “Stashbusting gefaald?

  1. Pingback: Hoera! of Oh nee? | me made land

Geef een reactie

